مس ساز آخر فصل را همین الان کوک کند
نوشته شده توسط : perana

نیم فصل دوم با اشتباهاتی کمتر از حداقل

تیم مس کرمان مسیر دور برگشت خود را در لیگ یک این فصل برای بازگشت به لیگ برتر از سیرجان به عنوان خانه خود آغاز می کند و از عصر چهارشنبه بسمه الله دوم این فصل را برای برداشتن سنگ بزرگ صعود، بر لب می آورد.

مس حالا به جایی رسیده است که برای موفقیت دیگر اشتباهات باید در ابعادی زیر اندازه های حداقلی خود باشد و دیگر در نیم فصل دوم تیم هایی موفقیت خود را در لیگ یک تضمین می کنند که اشتباه را برای خود کم معنا کنند.

اتفاقا هر زمان بحث اشتباه به میان آید، مس به یاد بازی با همین قشقایی در دور رفت می افتد که پس از به ثمر رساندن گل اول بازی در شیراز، آنقدر دچار سردرگمی و غرور بی جا و در نهایت اشتباه شد، که بازی را برای خود به سخت ترین شکل ممکن در آورد و در نهایت آن را واگذار کند.

حالا مس که اقتدار هفته های اخیر لیگ یک را در جیب دارد، تجربه اشتباهات اول فصل را هم در سر دارد و برای تکرار نکردن آن ها و البته تداوم هماهنگی و اقتدار بازی های هفته های آخر نیم فصل، کاملا آماده است.

اگر در نیم فصل اول، اشتباهات جایی برای جبران داشت، در نیم فصل دوم این فرصت آنقدر تنگ و تاریک می شود که برای وارد نشدن در آن، همان بهتر که اصلا نیاز به آن پیدا شود... مس باید از همین هفته های ابتدایی دور برگشت و جایی که در سال های اخیر همیشه در آن با مشکل مواجه بوده است، بار خود را به بهترین شکل و محکم ترین حالت ممکن ببندد تا قبل از هفته های پایانی لیگ یک، سازوسورنای صعود در کرمان بلند شود... اتفاقی که با نتایج همین هفته ها سازش کوک می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: